کد خبر: ۵۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۳۰ تير ۱۴۰۴ 21 July 2025

از گرانی تاقطعی برق ،لطفاً حداقل حرمت  مشترکان برق را نگه دارید

در این شرایط اقتصادی،گرانی های چند باره همین برق، بیشتر ازاین شرکت توزیع برق بیشتر بر اعصاب مشترکان خود که ذینفعان واقعی این شرکت هست نرود وبجای ارسال پیامهای تشکر از همراهی و امیدواری به شهروندان ضمن عذرخواهی بابت قعطیهای مکرربرق وارسال این پیامک منبعد از ارسال چنین پیامهای خودداری نمایند.


علی حاجتی شیمنی در یادداشتی که در اختیار سازه نیوز قرار داده نوشته است : برق در جنوب کشور به خصوص استان ما خوزستان حکم آب دارد برای ماهی،همه ما می‌دانیم ناترازی انرژی در چند سال اخیر به مشکلات کشور اضافه شده است و  بر همه ما واجب است نسبت به رعایت مصرف بهینه برق اقدام نماییم، متاسفانه در چندسال اخیر متوسط توان مصرفی در مناطق گرمسیری پایین آمده ولی شهروندان با توجه به نیاز روزانه تلاش خود را برای کنترل مصرف انجام میدهند،بعنوان یک مورد از مشکلات برق جدا از پایین بودن توان مصرفی  در مناطق گرمسیری مشاعات ساختمان‌های مسکونی با کد ۲۳۳۰ عمومی تعریف شده است و جزو مناطق گرمسیری تعریف نشده است که همین یک قلم علیرغم رعایت مصرف روشنایی حداقلی و ناچاراً استفاده از آسانسور و پمپ‌های آب قبض‌هایی با مبالغ بالا برای شهروندان صادر شده است

 

از طرف دیگر قطعی برق طبق برنامه مرتب اجرا می‌شود شایسته است همانطور که اگر مشترکی متوسط انرژی مصرف ماهیانه را رعایت ننموده ومصرف برق آن مشترک پلکانی محاسبه میشود بابت قطعی برق مشترکان شرکت توزیع باید جریمه و خسارت پرداخت نماید که با جمع قطعی‌های ماهیانه  می‌تواند از متوسط انرژی مصرف مشترک کسر و به عنوان پرداخت خسارت در فیش مشترکین اعمال نمود

 


 اگرازگرانی و قطعیهای خسته کننده برق بگذریم روش مشتری مداری و نحوه برخورد  شرکت توزیع با مشترکان و مشتری‌های خود قابل بحث است برای نمونه پنج شنبه ۱۹ تیرماه در نرم افزار برق من قبض برق صادر شده مهلت پرداخت قبض ۲۶ تیرماه اعلام شده تاریخ ۲۴ تیرماه پیامک تهدید آمیز برای مشترک ارسال شده درصورت عدم پرداخت بدهی ابتدا مطابق ماده ۹شرایط عمومی تعرفه های برق مشمول جریمه دیر کردو علاوه برآن منجر به *صدوراجرائیه ثبت و مسدودی* *حسابهای بانکی شما خواهدشد

 


لازم است در این شرایط اقتصادی،گرانی های چند باره همین برق، بیشتر ازاین شرکت توزیع برق بیشتر بر اعصاب مشترکان خود که ذینفعان واقعی این شرکت هست نرود وبجای ارسال پیامهای تشکر از همراهی و امیدواری به شهروندان ضمن عذرخواهی بابت قعطیهای مکرربرق وارسال این پیامک منبعد از ارسال چنین پیامهای خودداری نمایند.


بازدید:۵۸